::هیچ موزیک│دانلود آهنگ قدیمی و جدید::

گلچین بهترین آهنگهای ایرانی با کیفیت

::هیچ موزیک│دانلود آهنگ قدیمی و جدید::

گلچین بهترین آهنگهای ایرانی با کیفیت

بایگانی

دانلود اهنگ شعله از سعید پور سعید

شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۴، ۰۱:۱۸ ق.ظ

سعید پور سعید اصفهانی - شعله
 دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...

یه شعله ی شکسته، یه شمع رو به بادم
خسته از این زمونه، فریاد گریه دارم
شده فضای سینه، سیه چو روزگارم
از همه دل بریدم، دل به کسی ندادم

عاشق شدم به چشمات، دادم دلو به رویات
رفتی و پا گذاشتی، به سادگی رو حرفات
با یاد تو همیشه، عمرم تموم نمی شه

تموم زندگیمو به چشمای تو دادم
عمری به پات نشستم، دل به کسی ندادم
منتظرم که روزی، تو باشی در کنارم

تموم زندگیمو به چشمای تو دادم
عمری به پات نشستم، دل به کسی ندادم
منتظرم که روزی، تو باشی در کنارم

عاشق شدم به چشمات، دادم دلو به رویات
رفتی و پا گذاشتی، به سادگی رو حرفات
با یاد تو همیشه، عمرم تموم نمی شه

یه شعله ی شکسته، یه شمع رو به بادم
خسته از این زمونه، فریاد گریه دارم
شده فضای سینه، سیه چو روزگارم
از همه دل بریدم، دل به کسی ندادم

عاشق شدم به چشمات، دادم دلو به رویات
رفتی و پا گذاشتی، به سادگی رو حرفات
با یاد تو همیشه، عمرم تموم نمی شه

تموم زندگیمو به چشمای تو دادم
عمری به پات نشستم، دل به کسی ندادم
منتظرم که روزی، تو باشی در کنارم

تموم زندگیمو به چشمای تو دادم
عمری به پات نشستم، دل به کسی ندادم
منتظرم که روزی، تو باشی در کنارم

عاشق شدم به چشمات، دادم دلو به رویات
رفتی و پا گذاشتی، به سادگی رو حرفات
با یاد تو همیشه، عمرم تموم نمی شه

http://s4.picofile.com/file/7855018060/download_ghadimusic_blogfa_com.gifپیکوفایل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی