::هیچ موزیک│دانلود آهنگ قدیمی و جدید::

گلچین بهترین آهنگهای ایرانی با کیفیت

::هیچ موزیک│دانلود آهنگ قدیمی و جدید::

گلچین بهترین آهنگهای ایرانی با کیفیت

بایگانی

دانلود اهنگ خیانت از محسن چاوشی

جمعه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۱۲ ب.ظ
 گوشی رو بردار تا صدات،یه ذره ارومم کنه

این نفسای اخره،دلم داره جون می کنه

محسن چاوشی - خیانت

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...



» ترانه سرا ( ترانه مکرم )
» آهنگ ساز : ( محسن چاوشی )
» تنظیم : ( شهاب مقدم )

 

دلواپس و بی تابم
باز امشبم بی خوابم
ازت خبر ندارمو
تا خود صبح بیدارم
حس خوبی ندارم
چشام همش به ساعته
می پرسم این چه حسیه
یکی میگه خیانته
گوشی رو بردار تا صدات
یه ذره ارومم کنه
این نفسای اخره
دلم داره جون می کنه
همش دارم فکر می کنم
دست یکی تو دستته
دارم می میرم ای خدا
فکر می کنم حقیقته
دلواپس و بی تابم
باز امشبم بی خوابم
ازت خبر ندارمو
تا خود صبح بیدام
حس خوبی ندارم
چشام همش به ساعته
می پرسم این چه حسیه
یکی می گه خیانته
گوشی و بردار تا صدات
یه ذره ارومم کنه
این نفسای اخره
دلم داره جون می کنه
همش دارم فکر می کنم
دست یکی تو دستته
دارم می میرم ای خدا
فکر می کنم حقیقته


کیفیت: 320
آلبوم: متاسفم
حجم: 8.8
مدت: 3:31

دریافت: 4shared - persiangig - picofile

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی