::هیچ موزیک│دانلود آهنگ قدیمی و جدید::

گلچین بهترین آهنگهای ایرانی با کیفیت

::هیچ موزیک│دانلود آهنگ قدیمی و جدید::

گلچین بهترین آهنگهای ایرانی با کیفیت

بایگانی

دانلود اهنگ دریا از نیما چهرازی

شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۴، ۰۱:۰۲ ق.ظ

نیما چهرازی - دریا
متن آهنگ در ادامه مطلب ...

باز هم
آمدی تو بر سر راهم
آی عشق
می کنی دوباره گمراهم

دردا
من جوانی را به سر کردم
تنها
از دیار خود سفر کردم

دیریست
قلب من از عاشقی سیر است
خسته از صدای زنجیر است
خسته از صدای زنجیر است

دریا " اولین عشق " مرا بردی
دنیا دم به دم مرا تو آزردی
دریا سرنوشتم را به یاد آور
دنیا سرگذشتم را نکن باور

من غریبی قصه پردازم
چون غریقی غرقه در رازم
گم شدم در غربت دریا
بی نشان و بی هم آوازم
می روم شبها به ساحل ها
تا بیابم خلوت دل را
روی موج خسته ی دریا
می نویسم اوج غم ها را



http://s4.picofile.com/file/7855018060/download_ghadimusic_blogfa_com.gifپیکوفایل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی