::هیچ موزیک│دانلود آهنگ قدیمی و جدید::

گلچین بهترین آهنگهای ایرانی با کیفیت

::هیچ موزیک│دانلود آهنگ قدیمی و جدید::

گلچین بهترین آهنگهای ایرانی با کیفیت

بایگانی

دانلود اهنگ شیاد از فریدون فروغی

شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۴، ۰۱:۰۷ ق.ظ
http://s4.picofile.com/file/7939001612/Fereydoun_Foroghi_ghadimusic_blogfa_com_.jpg
فریدون فروغی - شیاد
متن آهنگ در ادامه مطلب ...


» شاعر : فرهنگ قاسمی
» آهنگ ساز : فریدون فروغی

رنج و عذاب از من
شنگی و شاب از تو
خون جگر از من
موی خضاب از تو
آی شیاد میخوای بمونی تو
اما صبر که بره می دهم جزای تو

کار و تلاش از من
راحت و خواب از تو
کاسه خون از من
تنگ گلاب از تو
آی شیاد میخوای بمونی تو
اما صبر که بره می دهم جزای تو

سوز و گداز از من
عمر دراز از تو
لطف و صفا از من
رنگ و ریا از تو
آی شیاد میخوای بمونی تو
اما صبر که بره می دهم جزای تو


http://s4.picofile.com/file/7855018060/download_ghadimusic_blogfa_com.gifپیکوفایل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی