::هیچ موزیک│دانلود آهنگ قدیمی و جدید::

گلچین بهترین آهنگهای ایرانی با کیفیت

::هیچ موزیک│دانلود آهنگ قدیمی و جدید::

گلچین بهترین آهنگهای ایرانی با کیفیت

بایگانی

دانلود اهنگ صبوری از محسن چاوشی

شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۴۴ ق.ظ

محسن چاوشی - صبوری
متن آهنگ در ادامه مطلب ...

» آهنگ ساز : محسن چاوشی


آهای تو که این همه دوری از من
این روزا در حال عبوری از من

آهای تو که فکر می کنی سوزوندی
دار و ندارم وبا دوری از من

طاقت نداری ببینی میدونم این همه طاقت و صبوری از من
ستاره هات میگن پشیمون شدی میخای بگی که غرق نوری ازمن

فکر نکنم بشه با صدتا دریا این همه نفرت و بشوری از من
نمیدونم میخای با قلب سنگی دل ببری بازم چه جوری از من


پشیمونی فایده نداره دیگه
چشات باید بارون بباره دیگه

http://s4.picofile.com/file/7855018060/download_ghadimusic_blogfa_com.gifپیکوفایل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی